Timmarna går segt!


En liten sovmorgon blev det, Ibrahim vaknade inte förens halv9 sedan blev det full rulle.. Hade tänkt och tagit med honom när jag skulle gå till vårdcentralen idag och lämna blod, men det var så j*vla kallt så jag lämnade han hemma istället med sin far! =)

När jag kom hem satte jag igång och började städa, jag har städmani haha.. För mej är allt smutsigt och orent!

Middagen idag bestod av potatis i ugn m morötter & lövbiff & blandsallad och självklart en supergod sås som jag tyvärr inte kommer på vad den heter..

Ibrahim vaknade nyss så just nu sitter han och käkar vindruvor och kollar på topchef, han är helt inne i det.. Haha! Tänk att en sån liten kan vara helt facinerad i tv, sådan son sådan mor =) Tyvärr är han fortfarande snorig, blir galen!

Pratade med MIN mamma och pappa igår! Blev jätteglad av att höra deras röster, saknar dom så MYCKET! ♥ Måste se till och träffa dom snart.. Pappa kommer iallafall på ons eller tors han ska hjälpa min gubbes syster att installera hennes diskmaskin men det kommer ju ta hela dagen så jag kommer ju knappt få se honom! :/

Ikväll ska jag äta ostbågar och bli fet!

Nu ska min lilla prins bada så jag har inte tid och blogga mer.. Förhoppningsvis så laddar jag upp nya söta bilder på han som jag tog imorse och i förmiddag! Vi får se hur kvällen ser ut!

Bye, take care!



SÅ ALLA VET!

Jag saknar dej Catrine, så hjärtat blöder! ♥

Du é nog det bästa man kan ha.. Stolt att vara din vän!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0