Super snabba dagar!


Helgen som varit gick jättesnabbt, i fredags kom pappa förbi oss och jag bjöd på god lunch. Kvällen slutade sovandes framför soffan..

I Lördags firade vi chindas son som blev 5 år, det vart ett jättelyckat kalas och han blev jätteglad att det var så många av hans kompisar från dagiset som kom speciellt hans största kärlek amanda dom stog och kramades och pussades =)

I Söndags bakade vi bröd och sedan tog vi det bara lungt och jag och mina småtjejer kollade på THE FLINTSTONS :D, det var typ 10 år sen jag kollade på den filmen och snacka om att jag skrattade jag mådde bra den 1½ timmen.. Önskade att jag hade min syster med mej också för jag minns att vi kunde kolla på den ett fåtal ggr utan att tröttna på den..

Idag har jag hjälpt svärmor och laga mat och sen vid 2 tiden åkte vi till willys och handlade mat och nu sitter vi helt utslagna framför tv och datorn..  Ibrahim sover! Nu ska jag kolla på Brooke knows best på MTV!

Seeeeeeeeeeeeeee yaaaa!



Får inte glömma att MIN LIAM blir 1 år och 8 månader idag! Stora killen, saknar dej jättemycket ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0