Jovars!


Jag har verkligen inte varit pigg på att blogga så ni får ursäkta!

Den här veckan har gått väldigt snabbt faktiskt, har varit möte på möte så jag har fått sakna min familj lite :), det känns alltid lika underbart att få komma hem och se ett stort leende från min son och veta att han blir glad av att se mej!

Jag känner mej som ett barn igen, har lagat hamburgare m bröd och korvstoganoff med pasta och för någon vecka sen ställde jag mej och gjorde pannkakor mitt på morgonen. Som om jag saknar tiden som barn alltså!

Idag har Ibrahim blivit småförskyld igen :/, attans också! Vi som ska ta vaccinspruta imorgon och åka över till hans mormor och morfar och träffa moster och kusin Liam hela helgen, jag hoppas verkligen INTE att han blir allt för sjuk och inte alls kan leka med Liam! Det skulle kännas tråkigt.



Just nu sover min prins och min älskling ligger redan nerbäddad i sängen och väntar på att någonting bra ska börja på tv, själv så sitter jag och småser på förlossningskliniken alltid lika underbart och se barn födas men också väldigt läbbigt, tänk att jag själv legat där och skrikit och krystat!

Imorgon ger vi oss av till Märsta, ska bli så mysigt att få träffa min storesyster.. Saknat henne ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0