Inför hans födelsedag! :)


Imorse ringde jag och beställde vår tårta till Ibrahim, det blir en 30 bitars med vit marsipan 2 röda rosor på varderasida och en supersöt bild imitten på min älskade prins och såklart en text där det kommer stå: IBRAHIM ABDALLAH 1 ÅR!

Här är bilden vi ska ha:



& Jag är supernöjd, eller vi tycker ni? :)

Många tycker det är onödigt att vi ska ha en sån speciell tårta eftersom han "bara" blir 1, men det är stort för mej och ali och nästa gång vi ska göra ett sånt här kalas med en sån tårta är när han blir 5.. För vi anser inte att dom andra åldrarna inte är lika viktiga, självklart ska vi ha kalas med tårta men inte sååååååååhääääär dyr :) ÄLSKAR MIN SON HAN ÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRD ALLT!


Kommentarer
syrran

spännande det ska bli o få se tårtan! skit fin bild oxå=P

2010-02-27 @ 20:36:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0