Friday!


Fick samtal igår, mina värden har blivit sämre så jag har höjt min dos nu till 200mg det var inte ens 1 månad sen jag höjde från 125mg till 150mg..

Har idag huvudvärk natten var ingen höjdare min son ville inte sova och jävlades med mej exakt hela natten.. Han småvaknade varje timme och ville bli gungad i famnen.. Suck!

Nu är Ali och Pappa och fixar diskmaskinen hos Chinda hoppas allting går bra så dom är tillbaka snart..

Har fått i uppdrag utav min mamma att ta överdrivet mycket kort på Ibrahim idag och filma han när han går och så satt jag sitter med deras camera i ett och filmar och tar kort så har mamma någonting och kolla på när hon kommer hem från jobbet idag, det är så synd att vi inte träffas så mycket! :( ÄLSKAR DEJ!

Fick samtal imorse om att Liam ska få en liten lillebror =), grattis syster det blir bara killar i din familj! Haha.. Men det är ju bra ju, men en liten flicka skulle ju också sitta fint eller hur?! ♥ Nyfiken vad det blir för namn åt denna pöjk eftersom vi bara pratat om flicknamn..

Nu ska jag söva min lilla prins som bara gnäller och gnuggar sej i ögonen, take care!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0