24 Februari


Nu märker man att min älskade prins mår bättre, han leker och skrattar och kan vara själv på golvet utan att jag ska gå runt och bära han. Därimot har jag blivit sjukare, kan knappt prata och har ASONT i min hals och snoret bara rinner.. Kul?

Dagen har gått bra och Ibrahim har varit snäll mot mej, jag har hunnit tvätta och städa och laga supergod kyckling till middag! En glad ali har vi idag också, han är pigg och inte så trött idag, saknat min älskade!

Pappa ali glömde sin visselpipa idag som han egentligen behövde på jobbet men ibrahim hittade den och har övat så nu kan han vissla och blir alltid lika glad när det kommer ett litet ljud från den.. Haha!

Han har psykat mej med att kasta ut jord från alla blomlådor vi har, jag blir tokig.. Ska kasta ut dom på balkongen då kan han inte röra dom, mohahah! =)

Nu står han nedanför mej och gnäller, så jag måste sluta! Byeee..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0