23 Februari

Min stackars lilla prins!
 
Natten såg okej ut, han gnällde mycket och var hungrig men vägrade dricka någon välling. Satt uppe i ungefär en timme sen fick jag honom att dricka och efter det somnade han och då fick jag också någon timmes sömn.

Tidigt imorse åkte Ali iväg till jobbet, han är hemma tidigare idag iallafall.. Saknat honom dom här dagarna, dom ser ju inte ut som förut precis..

Just nu sitter Ibrahim mitt på golvet och kollar på Gerald the bong bong, och så säger han bäää bäää och snorar som aldrig förr, haha.. Han är sömning men jag väntar med att söva honom för om exakt en timme ska jag ta bussen ner till centrum och gå på min sista tid hos Lena, sen ska jag bli "iväg" skickad till någon annan.. Men det låter ok..


UPPRÖRD!

Jag blir  tokig, jag får inte i Ibrahim sin medicin jag försöker med alla möjliga knep men han vill inte.. Hur får man i flytande medicin i ett barns mun när han inte ens är 1 år? Varför kan dom inte fixa suppar också när det gäller hostmedicin och pencilin det skulle vara så jävla mycket bättre!


Hans 1 års dag närmare sej och jag lääääängtar! Och efter det så är det inte långt kvar tills vi åker till Syrien också, det här året kommer vara super bra :) Och i September sker något annat mysigt också! ♥

Slut med ord, åter med bloggande när det finns tid och rum, bye!




Kommentarer
Anonym

Blanda ner det i stark saft eller välling. Det blir så utspätt att han inte känner det då. Men se bara till att han dricker upp allt.

2010-02-23 @ 12:18:33
Anonym

Ja, välling funkar ok men inte saft då känner han smaken! Tack.

2010-02-24 @ 19:04:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0