2010-02-09


Nu är klockan strax 1 på förmiddagen och Ibrahim sover sedan ungefär 50 minuter sedan.. Jag har hunnit plocka och dona och tagit en låååång och skööön dusch! Senare idag ska jag ut och ta en promenad med min lilla prins,  han mår bättre så jag tror det inte tar någon skada då..

Natten var underbar Ibrahim sov jättebra hade dock lite marddrömmar men han somnahde om snabbt när han fick hålla mamma i  handen.. Han är en riktigt liten morsgris.. Bara mamma hela tiden.. Pappa blir lite avundsjuk och krigar allt var han har för att Ibrahim ska bli en pappagris också! Haha.. Det kommer det med!

Min älskling har beställt lasagne till middag idag, han är helt tokig i det =)

Ikväll ska jag ringa min daddy han ska komma imorgon och installera chinda´s diskmaskin sedan ska han komma hem till oss och äta food! Blir galen på honom om han säger nej som förra gången men då hade han 100 saker att göra så jag förstog honom!



Juste hade lovat bilder igår, laddar upp några mysiga bilder på min prins nu istället! =)

Bye..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0