11 Februari 2010


Igår kväll åkte min älskling hem till hans mamma för han skulle upp tidigt på morgonen och hjälpa hans syster med några ärenden. Kvällen och natten blev lång, men Ibrahim var snäll och somnade redan kl 20.00 och vaknade inte förens 00.00 på natten och ville ha mjölk, därefter sov han som en liten prins brevid sin mamma.. Min älskling är än inte hemma utan kommer hem vid 14.00 men då är Ibrahim och jag ute på ett möte, så jag kommer inte se min älskling förens vid 3, 4.. Saknar sjukt mycket! :(

Just nu sover min prins, han var helt slutkörd så han somnade 40 minuter innan han brukar göra.. Men det är bara bra för då kommer han sova förhoppningsvis när jag har min tid.. Nu är det bara 2 möten kvar med denna och det ska bli intressant och se vart jag kommer bli skickad härnäst..?

Hade velat prata med min läkare, hade satt upp en telefontid idag till mej, men hon har inte ringt.. Hon har varit borta hela förra veckan, undrar vad som hänt? Har ringt in och frågat men fick inte så speciellt bra svar, så jag får vänta med svar med mina värden, typsikt! Är så jävla nojjig att dom blivit sämre efter allt som hänt nu, och jag måste ha superkoll så ingenting händer..

Imorgon är det Fredag och då ska min pappa komma hit och hjälpa ali´s familj och installera en diskmaskin och sätta upp en väggfästare.. Han skulle igentligen ha kommit igår, men hans bil var sönder! Saknar honom jätte jätte mycket..

På Lördag ska vi fira Chindas son abdallah som blir 5 år.. Hon ska ha kalas och alla hans kompisar kommer.. Ska bli kul och fira honom eftersom han varit borta ett tag från oss alla.. Och vi alla saknade honom så mycket.. Men nu är allting bra och han är hemma i Sverige! <3

Skulle ha laddat upp bilder igår, men som ni märkte så blev det inga och det är för att jag inte förstår mej på denna dator längre, vi har installerat windows 7 och jag har inte lärt mej allt riktigt.. Men förr eller senare så lyckas jag ladda upp dom jäkla bilderna.. Det var ju ett tag sen jag ladda upp nya bilder på min prins..

Nu ska jag se om det finns något bra och kolla på.. Bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0