2010-12-09 kl09.50


Hej i vinterkylan!

Jag måste som vanligt skryta lite över min son som lärt sej superduper fler ord:

* Vovve
* Brum (bil)
* Apa
* Nalle (ibland blir det alle)
* Alan & Lava (hans kusiner)

Mer och mer förstår han, han vet vad och vart han strumpor/mössa/tröja/byxor är :) När jag ber han hämta något på kurdiska/svenska eller göra någonting som tex stänga dörren/släcka lampan så gör han det :) Jag är så himla stolt över honom, och det är få som gissar rätt på hans ålder dom flesta tror att han är 2, 2½ eftersom han är smart som en :) Han även bara fått positiv kritik från dagis där dom säger att han är jätteduktig och vill mycket, tex duka fram, duka bort. Stänga dörrar, släcka lampor, plockar undan leksaker och gör det fint efter sej. Undra vart han lärt sej det ifrån? Mamma :)



Imorse skickade jag iväg Abdallah till dagis där har han inte varit på hela veckan pga av tänder. Han blev glad när han insåg att vi skulle till dagis. Ännu bättre blev det när han såg sin Britt! Jag är så glad att han äntligen trivs och mår bra på dagis, det har varit lite kämpigt och jobbigare blir det när man är borta var och varannan vecka för att han blir sjuk. Men sånt é livet!

Jasmine bara växer och växer, ibland får hon magknip och då gnäller hon utöver det har hon blivit en jätteglad skit :), man börjar lixom känna sej som en 2 barns mamma nu när alla mår bra!




* Bilder från när min syster och hennes barn var här (typ 1½ månad sen) haha..

Abbe & Liam kör så det ryker ;P
 

Jag & älskade Kevin (bild sne, jag vet) haha..


Min sessa Jasmine :)



MIN ÄLSKADE FLICKA!! ♥ ♥

Det är inte många 2 månaders som skrattar så där mycket :)








Abbe & fastrarna (dom försöker få pussbilder tillsammans med honom) haha..







Vilka krigare!

Sötnosar:





Det vart ett konstigt inlägg, vet själv inte vad jag skriver men ändå :) Bye!!

Kommentarer
Jag Älskar er

mina barn, jag älskar dig så att jag dör, jag dödar för er mina barn, inget ska röra er och jag svär om någon rör er så svär jag att jag dödar dom

2010-12-23 @ 16:31:54
juicy

men guuud vad Jasmine och Kevin är lika! :DD

2011-05-03 @ 22:36:49
URL: http://josefinet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0