Lördag 28, Söndag 29 Augusti 2010


Hallo!

Igår började dagen kl 6 på morgonen, då ville inte min prins sover mer så det var bara att gå upp.. Klockan 10 stog vi utanför simhallen redo att bada.. Tro mej han trivdes han är ju som sagt min lilla nemo.. Vi har en jättefin liten pool för barn "upplevelsebadet" kallar dom det och det finns rutchbanor också och det ÄLSKADE han!



Första doppet, i den varma poolen :)



Spanar in rutchbanan, vågar vi åka pappa?



En del av upplevelsebadet, supermysigt!



Yey, och här kommer vi :)

Efter besöket där begav vi oss hemåt och åt hamburgare med pommes, efter det kom faster janda och lämnade täcket och kudden yadhe hade gjort till honom med bilar på, det blev superfint! Sedan åkte vi till willys och handlade in lite stufs till henne och sedan åkte vi hem till henne.

Åkte hem vid 7 tiden och då hade min prins slocknat i vagnen och sov ända fram till kl 9 imorse, snacka om slutkörd visst han vakna i jämna mellanrum och ville ligga hos mamma och gosa med henne men annars sov han som en prins.

Jag och ali slocknade själva vid halv10 tiden och det märktes att vi behövde sömn.. Hah!



Dagen som varit..

Vaknade vi som sagt klockan 9 åt en stadig frukost och gick över till gamla lägenheten och gjorde om fönstrena som inte gick igenom i städbesiktningen, helt sjukt vad han var hård.. Det var lixom min mamma som gjorde fönstrena så hon blev helt paff när jag ringde och berättade..

Var ute en stund på gården och lekte, gick hem åt nudlar började städa som en idiot här så nu sitter jag helt DÖD framför datorn.. Har hunnit med en hel del, bäddat nytt och tvättat 4 maskiner.. Skönt! Hatar när man har mycket tvätt..

Just nu är båda mina prinsar ute och har lämnat mamma själv hemma.. Dom begav sej till willys för att handla blöjor, sköljmedel och vinegum till mej och jasmine, jag är sååååååå sugen! :)

Ett under har skett, min son har inte sovit på hela dagen när klockan blev över 2 tänkte jag: "ne, om han somnar nu kommer han aldrig somna vid 7, halv8 som vanligt." Så jag har låtit det varit och det har gått bra hitils vi får se hur gnällig han blir vid 5, halv6. Yey, jippie! Då kommer mamma nog ångra sej?!

Imorgon é det dagis som gäller, efter det ska han till allergidoktorn och ta en massa tester.. Äntligen, har väntat i 1 månad nu.. Så nu får vi se om han är allergis mot något?!

Nu piper maskinerna inne i toaletter måste ta tvätten.. Se ya!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0