Torsdag 12 Augusti 2010


Ja, ni läser rätt.. Igår vid 10 tiden började jag få sjukt ont i halsen så nu är vi alla 3 sjuka.. Min son har feber och snorar som bara den, och jag och ali har ont i halsen och är sådär äckligt svag och trött i kroppen..

Jag som inte ville bli förskyld, varför kan jag inte få som jag vill någongång?!

Min lilla prins sover i vår säng, har lust och krypa ner hos honom men då blir jag sådär sjukt seg i kroppen.. Och då kommer jag knappt orka någonting här hemma.. Har hunnit att både städa och tvätta idag.. Vi kan inte använda våra tvättmaskiner, dom är sönder.. Dom "small" när vi försökte koppla in dom.. Så ja, livet är underbart ibland! Och om 2 VECKOR kommer dom och hjälper oss.. Super kul, jippie!

Min stora prins är ute och gör lite ärenden, jag försökte få han och vara hemma.. Men måste man så måste man..

Jag börjar få sjukt starka och kraftiga sammandragningar och värk i benen som fan, jag är rädd att hon ska komma redan nu.. Välkommen välkommen, men det är lite för tidigt, jag har inte så stor lust och ligga inne pga av tidig födsel och att hon måste ligga i massa maskiner.. Jag har min son och tänka på och han kommer direkt känna av att någonting inte stämmer om jag måste vara borta dag in och dag ut.. Så jag kniper ihop! :)



Jag har blivit sjukt kär i färgen Lila, och jag fick nyss ett samtal utav min stora prins och han sa: gissa vad jag köpt? jag bara: nej vadå? han bara: ett dushdraperi som är lila :).. Jag blev jätteglad!

Vi ska även köpa in lila påslackan och örngott men det har lixom inte kommit någon dag över så det får vänta lite..

Nu ska jag mumsa i mej isglass, bye!


Kommentarer
Ida

Jag har hört att råby förskola är jätte bra! Det kommer nog gå jätte bra =)

Antonio börjar i skolan bredvid förskolan, råbyskolan =)

hihi

2010-08-13 @ 08:22:38
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0