Ska passa på och svara på era frågor nu!


Tack för era frågor, jag ska försöka göra er nöjda med svaren! :)

Ylva om Älskade dottra..:

Så vackert, blir lite avundsjuk på dej! Har försökt många år nu att skaffa barn men utan resultat, jag och min sambo är väldigt ledsna. Har du några förslag eller hjälpmetoder du skulle kunna dela med dej`?

SVAR:
Oj, det här är en svår fråga. Jag vet och känner många som försökt bli med barn i flera flera år men dom har en sån press på sej själv att det blir som ett måste att gå i säng med sin man/sambo. Ha inte sex som ett måste, sex är något man ska njuta av. Du kan även käka hormontabletter, prata med din gynmottagning i din kommun så ska du se att dom kan hjälpa dej..

*

En som tror på dej! om Lite om mej..: Väljer att inte lämna ut min blogg, hoppas det är OK med dej!

Jag har själv drabbats av struma men det fick jag eftersom jag gick upp för snabbt för mycket vilket oftast leder till struma och så brukar det ju vara när man är gravid att man går upp för snabbt och kroppen inte hinner med.

Det är cirka 5 år sedan jag fick det och jag hade oturen att gå upp 20 kilo pga av sjukdomen, jag började träna och ändrade mina matvanor och har lyckas gått ner 10 kilo utav dom men som jag skrev innan så lider jag av fetma och har yttligare vikt att få bort men det går nog om man vill.. Och jag tror att du kommer klara av det, du är ung och har snart 2 barn du kommer röra på dej mycket och kommer snart komma ut i arbetslivet igen och har inte förr haft problem med vikten så kommer du fixa det här galant!

Belive me!

SVAR: Hej, tack för dina värmande ord! Jag blir så glad och stark på nytt.. Ja, jag har aldrig förr haft problem med övervikt och jag hoppas verkligen att jag får gå ner.. Jag vill vara pigg och kunna springa efter mina barn som sagt men jag tror att allting kommer vända sej när jag fött min dottra (?) Hoppas du också klarar av din övervikt och får hjälp med den, man mår så mycket bättre när ens kropp är 100% ok! KRAM!

*

Anonym om Lite om mej..:

Hej! Jättefin blogg och söt son också :) Jag undrar, har du gått ner något överhuvudtaget sen du fick struman eller går du bara upp i vikt hela tiden? Hur blev/blir det med din graviditet klarar hon sej där inne i magen, hur mycket har du gått upp i vikt allt som allt pga av graviditeten? Ha det BÄST!

SVAR: Tack så mycket! :) Ja faktiskt, innan jag blev gravid gick jag ner 5 kilo men sen när jag blev gravid svullnade kroppen och mer gick jag inte ner.. Har allt som allt gått upp 2 kilo under min graviditet det är 1 månad kvar nu och mer lär jag inte gå upp. Absolut, hon mår bara bra där inne och tar det hon behöver det är jag som drabbas och mår lite tärt men det är hon som är viktigast..

*

Stammisen Sandra! :) om Lite om mej..

Läser att det både har hänt bra och dåliga saker i ditt liv senaste året, lider med dej! Min kompis fick också struma när hon födde sin dotter och har fortfarande massa onödiga kilon att bära. Jag hoppas verkligen att du får möjligheten som du säger att gå ner i vikt.. För dina barns skull! Att ha en mamma som är trött och inte orkar röra sej på samma sett som förr är jätte tråkigt, man vill ju ha orken till att springa och jaga dom lixom!

Håller tummarna för dej och hoppas att allting vänder sej helt och håller, och lycka till med inskolningen för din son! :)

SVAR: Tack, tack för dina värmande ord! Jag behöver sånt.. Ge mej din blogg, om du har någon det är roligt och se vilka ni är som följer min blogg :) Ta hand om dej..

*

Ida om Lite om mej..:

Jag håller med dig, livet i bro är okej. Känner mig också rätt ensam ibland, alla vänner har man ju på annan ort. Men så blir de när man flyttar dit killen är uppväxt.. Hoppas det går bra för din lilla prins på dagis. Har du therese som fröken?? =)

Och snart kommer eran lilla flicka också, vad tiden har gått fort! =)

Kram på dig

SVAR: Jag brukar i vanligt fall svara direkt via din blogg, men jag ville inte att du skulle känna dej utanför :)
Ja, du är ju inte heller uppvuxen här i bro, man börjar om sitt liv på nytt.. Ibland är det skönt och ibland inte.. Ja allting går jättebra och han trivs.. Det finns två Therese, en med långt blont hår och en med kort brunt hår?! :) Ja, jag lääääääängtar sjukt mycket hon fixerar sej allt mer neråt nu och jag får jätteont ibland.. Hon "övar sej" Haha.. Hoppas din pojk har det roligt i skolan och att allting går bra :) Kram..

*



Tack för att frågor, fortsätt fråga!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0