Onsdag 25 Augusti 2010


Idag blev det snabblämning på dagis, och det fick pappa ali sköta, och han tyckte det gick bra han grät i någon minut sen vart han lugn då gick ali. Hade sagt åt han att INTE gå innan han hör att han är ok.

Vi hann med planerad buss och tåg och allting gick bra på familjerätten, efteråt gick vi till arbetsförmedlingen och därefter köpte vi majskorvar på hemköp :)

Idag kommer min kära vän hit, jag ska bjuda på kyckling med ris och currysås och sedan får vi se hur dagen blir. Ali ska iallafall iväg snart för han har en arbetsintervju halv4.. GO GO!

Jag saknar min son, ska hämta han kl 2.. Det känns så kontigt utan han!

Igår åt han SJUKTMYCKET så han kräktes, haha! Men det är bra dagis får igång hans mage för han är jättedålig på att äta.. Dagis har både fördelar och nackdelar det går lixom inte att säga att dagis är dåligt för det är det ju inte.. Dagis hjälper barnen med mycket och det underlättar stort för föräldrarna..

Jag måste köpa ett par stövlar till honom, han lär ju bli dyngsur om fötterna om dom är ute idag :O, haha..

Nej, nu ska jag bege mej till köket och rensa kyckling, WOHO!

Ps.. Ska tvinga ali att leta efter vår digisladd för jag har skönaste bilden att ladda upp till er, och det är bevisat min son är ett CHARMTROLL!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0