Onsdag 11 augusti 2010


God eftermiddag!

Har precis småplockat lite här hemma och "väntar" på att min son ska vakna. Han somnade i vagnen på väg hem från Willys. Han har blivit förskyld, suck! Likaså hans far.. Jag hoppas inte bakterierna biter på mej, då blir det kaos med allt..

På Tisdag måste min prins ha blivit frisk för då är det hans första dagisdag! :) Han röjde runt som bara den på informationsmötet och satte alla barnen på plats, han samlade ihop både bilar, bollar och burkar och lät bara en liten pojke få leka med honom, dom fann varandra totalt så det ska bli kul och se om dom kanske blir bästa polare i framtiden?! :) Och det roliga é också att dom pratar exakt samma språk, så det är najs!

Som jag förstog det över telefonen så ska min stora prins inte jobba veckan ut, han mår inte bra i halsen.. Så nu får jag ha två bebisar på heltid hemma..

Jag är i v34, 35 och nu kan jag verkligen säga att det inte är långt kvar.. Jag börjar få sammandragningar igen och har svårt att sova på nätterna och har jätteont i benen.. Jag tror att hon också planerar att komma ut tidigare, men vi får se..

På Lördag kommer mami och babi och ska vara hos oss hela dagen, babi ska hjälpa min gubbe och fixa lite här hemma och mami och jag ska bara vara..




4 timmars uppehåll!

Min son har fått feber och jag har fått ryggvärk.. Suck!

Jag är hungrig, har bara ätit en macka med ost idag.. Snart är min stora prins hemma!

Min lilla prins ligger äntligen och sover SJÄLV efter 1 timme i min famn.. GAH!

Byebye..



Kommentarer
Ida

ÅÅ vad kul! Vilket dagis valde ni tillslut?? =)



2010-08-11 @ 22:33:06
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0