Måndag 30 Augusti 2010


Efter en lång helg var det dagis igen.. Det gick sådär att lämna men han gav med sej och slutade gråta efter ett tag.. Nu är vi inne på 2,a veckan i inskolningen så det är veckan ut sen ska han vara inskolad klart.. Det har gått bra det är bara lämningen som är lite jobbig..

Gick över för sista gången nu till vår gamla lägenhet och såg efter att allt var som det skulle eftersom städbesktningen kommer klockan 1..

Just nu klipper Ali gräsmattan på vår uteplats, vi har lånat våran grannes gräsklippare och han står som en vakt och ser efter om Ali gör som man ska.. Man märker på Ali att han tycker det är jobbigt! Hah..

Klockan 2 ska jag hämta min son efter det ska vi till läkaren..

Ska laga en kycklinggryta med potatismos till middag hade jag tänkt mej.. Jag hoppas mina prinsar tycker om det..

Det är ju Ramadan och till Eid brukar man göra speciella kakor (kolitsha) och jag bara dör för dom.. Svärmor har gjort sjukt mycket och lämnade en hel påse till oss så jag sitter och trycker i mej såna hela dagarna :) GAH!!

Börjar räkna ner dagarna nu till förlossningen.. Det är kämpigt nu och hon vill ut men verkar tveka..  Jag har börjat få besvär som fan nu i benen och ryggen ännu mer så jag känner mej helt handikappad och kan knappt röra mej.. Vilket är jobbigt.. Kroppen låser sej och jag kan inte sitta på golvet och leka med min son..

UT UT, KOM UT DOTTRA MIN!

Nej, nu ska jag lägga mej i soffan och glo på tv..

Tjillevippen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0