Måndag 16 Augusti 2010


Nu é det 2 gången jag ringde in till förlossningen under min graviditet, jag har fått blod i trosan och sen i förrgår har jag haft sjukt kraftiga sammandragningar.. Kanske är det någonting på gång nu då?

Nu får du allt bestämma dej unga flicka hur du ska ha det.. Du gör mamma och pappa oroliga!

Imorgon börjar min stora kille på dagis, får se om jag går veckan ut? Idag var vi på öppna förskolan och självklart gjorde min son illa sej och har fetaste bulan i pannan, javisst! Inge ovanligt för min del, jag är van haha :)

Det är varmt och svettigt och har halvt packat väskan inför BB, min stora prins tvingade mej man vet ju aldrig hur snabbt det kan gå.. Och det har han faktiskt rätt i.. Denna gång är det inga bara och tänka på ens BB väska, nu har man ett barn och tänka på och alla grejer han ska ha med sej till farmor.. Och ifall min tösa kommer redan nu så lär ju vi bli kvar några nätter iallafall eftersom det är 1 månad kvar tills beräknad förlossning..

Som jag alltid säger, jag får knipa några veckor till :)

Nu ska jag (om jag pallar) ställa mej och göra en köttfärs med potatis och tomat ugnslåda.. Det är gott, jag lovar!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0