Lördag 21 Augusti 2010


Börjar med och säga tack till alla ni som kommenterat mina senaste inlägg, fortsätt med det! :) Svar får ni senare..

Natten var åt pipsvängen, lillen fick feber och det är säkert från dagis och alla basiller där.. Han bara måste bli frisk innan Måndag så vi kan fortsätta dagisrutinerna.. Om han missar 1 dag så kommer vi få börja om från ruta ett och det tycker jag är lite synd..

Dagen har varit jobbig från 11 fram till nu har jag gått runt och bärt på honom eftersom han inte vill vara själv eller sova själv, men just nu sitter han hos pappa NÖJD, får se hur länge det håller?

Fick i oss ordentlig mat iallafall, gjorde en kycklingröra med pasta och ja det var gott! :)

Imorgon kommer min mami och babi och dom ska hjälpa oss att städa iordning andra lägenheten så den blir klar så vi kan lämna in nycklarna sedan ska vi äta en smarrig middag ihop..

Lillan sparkar och har sej och mina hugg är fortfarande kvar.. Läste att det är livmodern som växer? Detta kände jag aldrig av på min första graviditet, tycker att det ska vara vanligare då eftersom det är första gången.. Men men, det är aldrig som man tror.. Imorgon är det exakt 1 månad kvar till beräknad förlossning, har iof dock fått ett långt beräknat datum 3 sep - 22 sep eftersom dom inte kan se exakt så vi får se när det sker..

Nu ska jag checka in tvätten innan jag glömmer bort den.. Se ya!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0