Hemska dröm!


Strax innan 7 imorse väcker ali mej och jag inser då att jag gråter.. Drömde en sån hemsk dröm att det inte går att beskriva, var skakig och det kändes som om jag ville spy.. Väckte såklart min son också men det kändes skönt att få ha han vaken brevid mej eftersom drömmen var om honom..

Nu kanske ni tycker jag är barnslig som bara berättar A och inte B, men som man hört runt om överallt att man INTE ska berätta dåliga drömmar så jag håller mej till det.. Bli hur "sura" ni vill men det känns bäst så..

Tack vare denna dröm har jag nu insett hur mycket detta barn betyder för mej och hur mycket jag älskar honom.. Skulle aldrig klara mej utan han, han är meningen med mitt liv ♥

JAG ÄLSKAR DEJ IBRAHIM ABDALLAH!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0