Fredag 20 Augusti 2010

Det gick otroligt bra att lämna på dagis idag, jag var med honom första halvtimmen och han sprang runt och lekte. Han förstog när jag skulle gå han blev lite ledsen och försökte sträcka sej till mej men jag gav han en puss på huvudet och sa: mamma kommer tillbaka. Då tog han Terese i handen och gick iväg. Dom lovade att dom skulle ringa om någonting skulle hända. Dom ska försöka söva honom på vilan annars skulle dom ringa mej, så skulle jag komma..

Allt verkar ok hittils, sen får man se hur många blåmärken och hur ledsen han är när man kommer.. Hah! Nej, nu överdriver jag, barnen ger med sej förhoppningsvis..

Skönt att vara själv hemma nu, vet inte om jag bara ska ta det lugnt eller om jag ska fixa en massa hemma.. Det är ju ändå Fredag idag så man har ju hela helgen framför sej..



Nu äntligen funkar våran diskmaskin och torktumlare :)

Tror jag ska över till gamla lägenheten och städa vidare det blir så fruktansvärt svårt och städa när man har en liten springandes framför bena..

Håll tummarna nu att min son klarar av dagis på egen hand.. :)

Peace!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0