Du är inte snäll du snuttan..


Åh, vad gör du med mej?

Jag har såna sammandragningar ända ner i benet.. Varför gör du såhär för?

Och att du trycker dej ner sådär läskigt gör inte saken bättre.. Det skulle ju vara bättre om du kunde snabba på dej lite istället för att göra mami trött och seg..

Du har sjunkt så sjukt mycket på dom här dagarna att det inte är klokt.. Jag önskar att mina värkar sätts igång snart.. Jag saknar dej.. Jag undrar hur du ser ut?

Imorgon är det 23 dagar kvar till mitt beräknade datum.. Och det kommer bli dom segaste dagarna ever..

MISS YOU LIKE HELL!



Snart ligger du sådär och snuttar i din egen lilla vagga som också har rosa filt :)

Jag kan knappt tro det själv, jag ska bli mamma åt en flicka.. Jag ska få en dotter! Och jag kommer bli en stolt 2 barns mamma nu.. Och ansvaret blir större och jobbigare.. Men det skiter jag i :), jag kommer klara av det och kämpa på och som jag alltid säger: man lever bara 1 gång!

I LOVE MY FAMILY SOOOOOOOOOOO MUCH!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0