=)


Förlåt för sen uppdatering..

I Fredags gick vi hem till Ibrahims farmor och fastrar och sov över där. Det var fullt hus dom vanligt, och det fanns alltid någonting att göra. Ali gick iväg på en riskutbildning för körkortet och var borta i några timmar, det blev genast ensamt. Jag är helt lost utan honom!

I Lördags gick vi hem och hade med oss Zoubeida och Rojin som skulle sova över hos oss. Det var mysigt att ha mina flickor hos mej, vi kollade på massa filmer och åt gott. Dom är så duktiga när det gäller barn också, dom tar hand om Ibrahim jättebra och jag får mer tid och fixa då också när jag har dom tillhands. LOVE YA GIRLS! ♥

I Söndags gick Ali iväg och gjorde lite så jag var ensam med tjejerna vi laddade ner massa skräckfilmer och satt och skrämde varandra och hade det riktigt roligt, Ibrahim låg och sov under tiden så jag fick lite vila :) Vid 6 tiden åkte jag och lämnade dom, vi la oss tidigt eftersom Ali skulle upp tidigt dagen efter..

Igår (Måndags) var det Alis första jobbdag inom SL han började halv 7 på morgonen och var hemma vid 3 tiden allting hade gått jättebra och han trivs. Jag är jättestolt över honom, min lilla bejbi! Jag och Ibrahim var ute på promenader och var och handlade på Willys och mystes hemma och kollade på Bolibompa. Efter Ali hade kommit hem åt vi mat och sen tog vi det bara lugnt, vi båda var helt slutkörda efter en lång dag.


Just nu ligger Ibrahim och sover, så det passade utmärkt att skriva ner hur våra dagar har sett ut. Har verkligen inte haft tid med datorn dessa dagar. Får faktiskt se vad vi ska hitta på, jag är iallafall grymt trött eftersom Ibrahim inte sov så speciellt bra i natt, gick upp 7 ggr och det var ett väldigt bra tag sen jag gick upp så många ggr. Varje gång han tappade nappen så började han skrika och gråta. Grabben börjar bli stor och det är mycket som händer i hans lilla hjärna nu.. Om cirka 2 veckor är han redan 6 MÅNADER!! Helt sjukt..

Saknar min Aliboy nu så det svider, är inte van vid att vara utan honom. Idag började han klockan 8 och slutar halv 4, så han är väl hemma vid 5 tiden skulle jag kunna tro.. Och det bästa med allt är att han är LEDIG IMORGON så då är han bara MIN MIN MIN!! <3 <3 <3





Lite kusinbilder från i Fredags på Ibrahim och Alan ♥




Nee, slutskrivet.. Take care bye bye then!









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0