Stackars bebis!


Sömnen har varit dålig inatt. Ibrahim sov väldigt oroligt, man märker att han har ont i sin mun det är svullet och ömt, bytte bajsblöja flera ggr inatt vilket aldrig hänt förut. Han är väldigt lös i magen så jag hoppas verkligen att tänderna visar sej snart för hans bästa! Redan 7 imorse var vi alla vakna, tyckte synd om Ali som redan är iväg till körskolan och sedan jobbet. Han är mycket stark min älskling! För drygt en halv timme sen somnade Ibrahim och jag hoppas han sover ett tag nu, han behöver sömn annars blir det så mycket gnäll och då blir jag tokig efter ett tag, hah.

Jag är själv helt svag i kroppen, huvudvärk och ont i ögonen som aldrig förr.. Ibland önskar jag att jag skulle få somna och vakna utav mej själv.. Men det är slut med det nu! Ibrahim är jättebra på och sova när han inte känner av det onda så kom fram nu tandjäklar!

Idag är det Fredag och Ali slutar 7 ikväll och kommer hem runt 8 tiden, hade tänkt och förbereda lite mys för det är han absolut värd, han har jobbat och slitit hela veckan.. Det är superskönt för han jobbar inte i helgen, så han är min bara min min min! På Söndag kommer Ibrahims morföräldrar på besök :) ska bli kul och skönt att få träffa dom, saknar dom tok tok tok mycket! ♥








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0