Sjukling?

 
Idag mår jag inge bra. Jag känner mej konstig i magen och har hur ont som helst i huvudet. Jag har verkligen inte tid och bli sjuk nu. Ali behöver vara på jobbet för vi behöver pengarna. Jag hoppas det bara är så idag, det blir jobbigt och vara själv med Ibrahim idag, Ali kommer inte hem förens 22.30 ikväll. Han börjar jobba kl 14.00 men nu är han på Gillinge och kör sin halkbana han åkte redan klockan 06.00 imorse. Eftersom han hade första tiden på morgonen. Jag hoppas han klarar det här nu, jag har tänkt på han hela morgonen, kunde inte somna inatt och imorse efter jag hade varit och gett Ibrahim välling kunde jag inte somna om. Om ungefär 1 timme kan jag ringa honom för att se hur allt gott! :) Jag längtar!

Just nu ligger Ibrahim och sover, han har ont och är öm i tänderna som vanligt. Vita prickar är synliga nu IGEN men nu hoppas jag tänderna kommer fram. Jag tycker så synd om mitt hjärtebarn *pussa på*

Nästa helg åker mina föräldrar till Turkiet, dom ska fira mamma där nere hon blir 50 år. Igår när dom var här gav vi våran present, vi  hade köpt en mycket DYR torres vinflaska. Hon blev jätteglad, v hade tänkt och köpa till 4 st vinglas till också, men vi hittade inga speciella och fina så det får vänta, kanske till julafton?

Nu i veckan ska jag till läkare och lämna in blodprov, har inte varit där på ett tag nu så jag hoppas mina värden har lagt sej ännu mer så jag kan höja min dos yttligare! Den 16/9 ska Ibrahim på 6 månaders kontroll, min lilla börjar bli stor nu.. Tiden bara rinner iväg!

 

Här var Ibrahim knappt 5 minuter gammal!                                   
Glömmer aldrig denna dag.. <3  



Bild tagen i Lördags 5/9 på Kina Restaurangen.
Älskar dej hjärtebarn! <3







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0