Märsta here we come :)


Varit vakna sen halv7 imorse, redan klockan 5 var han pigg men jag fick han och somna om, tack gud! Halv6 försvann Ali till bussen, det blev genast tomt och kallt i sängen när han försvann.. Usch! Han slutar rätt så tidigt idag så det är skönt, hela veckan börjar han tidigt och slutar vid 2..

Idag åker vi till Märsta och stannar ett tag, beror på hur vi har det och hur Ibrahim mår.. Han blir alltid annorlunda när han inte är sitt eget hem! Just nu ligger han och kollar på bolibompa, fick nyss i han lite yogurt med majsbågar en favorit hos honom :) har själv smakat och det är faktiskt gott.. Och det är så bra eftersom majsbågarna smällter i munnen så han kan inte sätta i halsen..

Ringde mor och far igår till Turkiet, dom blev jätteglad att jag ringde och dom skulle ut och käka.. Blev faktiskt grymt avundsjuk det var ett bra tag sen jag var utomlands.. Måste också komma iväg..

Hela morgonen har jag packat och donat här hemma, jag ska alltid lyckas ta med mej överdrivet mycket saker, men det är bara bra vem vet vad som händer.. Har nog med mej hälften av ALLA Ibrahims kläder.. Som sagt det ska bli så skönt och byta miljö och va nära min syster, det som är tråkigt är att hon har börjat jobba.. Så det blir nog inte så mycket umgås ändå, men någon timme varje dag så blir jag nöjd :)







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0