Lite ensamt!



Det blev inget bloggande igår, eftersom min man var ledig från jobbet igår.. Så det var bara en massa mys tillsammans med honom och våran son.. God middag åt vi också, kött & potatis med beasås :)

Just nu sitter man ensam i vardagsrummet, Ali är på jobbet och slutar sent ikväll.. Och lilla Ibrahim ligger och sover just nu.. Han har fått röda utslag i ansiktet. Det är inte värmeutslag, för det vet jag.. Undrar vad det kan vara? Hormoner kanske? Han mår iallafall inte dåligt av det och det är det viktigaste..

Sitter och kollar på repriset utav kristallen 09, det är fan rätt så skoj undrar varför jag aldrig kollat på det förr? Jag har blivit jättedålig på att kolla på tv, förut kollade jag på allt och då skojar jag inte.. Snart är det ny säsong utav topmodel ska försöka följa det.. Annars ser jag alla repris! =) ÄLSKAR TYRA!! Yes, äntligen snart börjar ANDRA AVENYN! Fler än jag som följer det? För er som inte vet så börjar det sändas igen den 8 September!! =) =) =)


Take care bye bye then!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0