Jag lider med dej min son! ಌ


Jag vill inte att Ibrahim ska ha ont och må dåligt! När tänderna är på gång är det inte bara ömt i munnen nejnej, han gråter och är lös i magen och vi vet väl hur det är? Och efter några gånger så blir man ju helt öm i stackars rumpan också. Undra då hur en stackars på knappt 6 månader mår? Oh, jag önskar att jag kunde få ditt onda. Jag gör allt för att du inte ska må dåligt hjärtebarn. Snart har han sovit i över 2 timmar, han behöver all sömn han behöver. Det har verkligen varit en kämpig för och eftermiddag.. Trodde att han aldrig skulle somna.. Börjar faktiskt höra hur han börjar vakna till nu, ska smyga in och kolla till mitt barn! Under tiden, ta hand om er och var rädda om varandra..








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0