Igår (Tisdag)


Ingen uppdatering igår..

Hade Syster Elin och hennes son Liam på besök redan tidigt på morgon, vi åt frukost och mysade hela dagen.. Det var riktigt kul att få träffa dom igen, man ses ju typ aldrig längre.. :( Killarna lekte ihop och slog varandra lite då och då, inte med meningen förstårs!

Liam är en riktig vilde, han ska slå och känna på allt och helst tills mamma eller moster blir riktigt sura.. Och han bara skrattar och ler, pussgurkan där.. Och inte kan man skälla på han heller, så söt som han är.. Och det känns inte så bra och göra det heller han är ju trots allt bara 15 månader! Som syrran sa igår, jag skulle döpt han till Vilde.. Det namnet skulle passa utmärkt! Haha, hon har rätt!

Inga kort blev det igår, tyvärr.. Elin glömde sin kamera och jag har min hemma, självklart! Där gör den ju inge nytta.. Tog dock några kort dom Elin och Ibrahim men det är på mobilen men jag har ju ingen sladd med mej heller, typiskt!

Straxs efter 2 gick dom iväg och då passade jag på och vila ihop med mitt charmtroll i soffan ett tag.. Sedan kom Pappa Ali hem, vi åt lax m ris och sallad och sedan gick vi ner till centrum och handlade lite "onödigt" som ali kallar det.. Haha!

Ibrahim sov inte själv i sin spjällsäng inatt, han har marddrömmar tror jag.. Direkt när jag la honom i sin säng så rullade han över på magen och öppnade ögonen, så det slutade med att den lilla fick sova i mitten utav mamma och pappa, alltid lika mysigt!

Så såg vår tisdag ut!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0