I know..


Jag vet, klaga inte.. Det blev inget blogginlägg igår! Vet ni varför? Jo min älskade man var ledig igår från jobbet och såklart man inte sitter framför datorn då!!

+ att min älskade lilla pojke inte mår bra.. Han är gnällig som vanligt och han har ont i sin mun.. DUMMA!! Jag orkar faktiskt inte mer, jag har själv ont i min mage, lingonveckan är på g tror jag, undrar annars vad som finns där inne? :) *fniss*

Måste också tilläga att en jätte gullig tjej vid namn Linda håller på och designar min blogg, hur snällt som helst ju, har inte pratat med henne nu på någon dag, så jag hoppas att hon inte glömt mej?!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0