Helgen som var..


I Fredags kom Dilan och Rojin på besök (Ibrahims Fastrar)  Efter några timmar åkte Dilan hem och jag behöll Rojin hos mej, vi bakade kokosbollor och mat och hade det jättemysigt. Hon sov över och vi kollade på filmer. Ali jobbade och kom hem vid 8 tiden.






I Lördags var Ali ledig så vi åkte in till stan och åt på Kina Restaurang och gick runt och hade det hur roligt som helst, Ibrahim skötte sej bra och var jätte duktig. Ali överaskade mej när vår dessert kom, där på med chokladsås stog det vårat datum :), jag blev jätteglad och rörd. Vad min älskling kan hitta på.. Kom hem runt halv 8 tiden, och då var vi helt slut, somnade bara efter någon timme.



NI ÄR DET FINASTE JAG HAR, ÄLSKAR ER!




I Söndags kom mina föräldrar på besök, det var ett väldigt bra tag sen jag såg dom så det var faktiskt riktigt roligt. Mamma hade bakat en blåbärspaj och till det hade vi vaniljsås och sen för första gången så gjorde jag min egen plankstek till dom, det blev faktiskt jättelyckat och gott var det också :) Ibrahim fick present utav dom, en jeansbyxa, en skjorta och en söt t-shirt! Och sen ärvda kläder utav kusin Liam och en massa leksaker, TACK TACK! <3




Så ni vet.. Jag uppdaterar ALDRIG på helgerna, ni får hålla er tills Måndagar! Heh..






Kommentarer
Ida

wooow den där planksteken ser heeeel grym ut!!

Duktigt gjort =)

2009-09-07 @ 17:26:56
URL: http://idizen.blogg.se/
syrran

men syrran vilka kunskaper i planksteke lagning du verkar ha!!! blev ju galet avis nu =)

va fina bilder på ibbe,LITE skillnad på nu och då. mosters lilla skruttis!!

va mysigt att ali fixade datumet så dära,söt han e !!

puss på er!

2009-09-07 @ 21:19:03
Anonym

Ni verkar ha det hur bra som helst må guld alltid låta det funka så.Fast än jag inte känner dig så blir jag så glad.Du verkar vara en jätte stark Mamma.

2009-10-15 @ 20:05:14
URL: http://ranadagals.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0