Hallo everybody!


Kom sent igår kväll till Märsta.. Det blev sängen nästan direkt!

Idag gick Ali älskling till jobbet, jag följde med syster och hämtade upp Liam från dagis.. Blev så stolt och glad av att se honom.. Större och större blir han också.. Önskar jag kunde se min favvo varje dag! Efteråt gick vi till Willys och handlade gosaker och mat :) Kyckling m ris blev det till middag, killarna "slog" och lekte med varandra.. Ibrahim älskar Rasmus som är min systers gubbe, det ända Ibrahim gjorde när han såg eller var hos honom var att skratta.. :)

Jag har blivit jättedålig på att uppdatera nya bilder! Jag lovar att jag gör det snart..

Just nu sitter jag "hemma" och bloggar.. Ibrahim har redan deckat, yes och Ali har än inte kommit hem.. Han kommer vid halv10.. Vad ska jag göra helt lonley? Inge godis, inge bra på tv.. Suck! Trött? Nej, inte än..

Imorgon natt kommer min mami och babi hem! SAKNAT GROOOOVT MKT! Dom vet inte att vi är här.. Överaskning!! Och det första dom ser när dom kommer in genom dörren är våra saker och Ibrahims vagn :) Hihi!

Imorgon är det Lördag, då ska jag leka med syster.. Mer vet jag inte! Jo att Ali jobbar från 09.00 - 18.00 Se ya..









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0