Gråt gråt och åter gråt!


Dålig uppdatering idag, jag vet! Ibrahim har inte varit på så bra humör idag, ingen sömn alls och inte kan han heller vara själv, han är så mammig just nu pga av det onda och öma i munnen! Det blir allt tydligare nu i munnen på han och allt fler vita prickar har det blivit, så jag hoppas dom är på "g" nu..

Har städat här hemma idag också eftersom vi åker över till mina föräldrar imorgon.. Ska bli så j*vla skönt och byta miljö ett tag, börjar ruttna sönder här hemma nu.. Och tråkigare är det när man inte har sin älskade hos sej, han bara jobbar och jobbar! Han fattar nog inte att jag saknar honom! Gråter ibland..

Skrek och bråkade med han idag och sa nog lite för överdrivna ord till honom, ångrar mej så sjukt mycket nu.. Han är bara tyst och tar emot, det är det som är så bra? med han.. På ett sätt ja, eftersom det aldrig är kul och ha någon som skriker, men samtidigt blir jag sur eftersom han inte ställer sina krav.. Han måste bli mer starkare och stå för sin sak! Älskar ju honom! <3 Hade lagat gottigott till middag men eftersom han ska jobba över idag så blir det ingenting utav det, och imorgon när han skulle vara ledig så tog han emot extra också.. Han säger att: vem vet dom kanske inte vill ha mej sen, och då måste jag jobba och få allt jag får och inte tacka nej.. På ett sätt har han rätt, men glöm ej bort oss! Vi behöver dej med. Och pengar är faktiskt inte allt!

Mina krafter är slut för länge sen.. Och tänk halv11 ikväll kommer han hem och då sover Ibrahim sen några timmar tillbaka, önskar att nån skulle kunna ta över, bara 5 minuter.. Och speciellt nu under den här veckan då han absolut INTE vill sova eller vara själv! Gah, blir tokig ibland! Önskar att tänderna kom över en dag och att direkt när barnen föds så kan dom prata och gå :) Heh.. NEEEJ, det är väl inge kul heller, det är ju allt det som är det speciella.. ÄLSKAR MIN SON! HAN ÄR BÄST OCH BARA MIN MIN MIN! <3

Nee, nu störtgråter han nere på golvet och vill ha kärlek! Mamma måste springa!







Kommentarer
syster yster

Äntligen kommer tänderna!! Nu är det förhoppningsvis inte långt kvar tills dom är ute!

Jag förstår din frustration gumman,jag kan inte hjälpa dig nu när du kommer heller för L är sjuk,hostan vägrar ge med sig och febern har kommit tillbaka! Så fort den är borta kommer vi på en gång! =)

Ska bli kul att ha er här i min närhet,pussa min så pussar jag din! LOVE♥

2009-09-13 @ 18:41:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0