GAH, ingen styrka kvar..


Jag trodde jag skulle hinna med ett till blogginlägg igår.. Men icke sa nicke.. Ibrahim kräver all uppmärksamhet.. Ingen sömn för hans del blev det inte förens 6 timmar och gissa hur länge han sov då? 15 minuter.. WOW!! Hans marddrömmar har satts igång och han vill inte sova själv, jag gav upp sen eftersom min kropp dog ut han fick sova i min famn och gjorde det i nästan 2 timmar.. Men fast blev jag..

Det var verkligen ingen rolig dag, han var extra gnällig eftersom brevid hans tand som håller på och växa ut är en annan redo så den gör ju ont nu, så nu är det dubbel pain.. Najs!

Ibrahim åt kycklingkorv igår, vilket han tyckte var hur mumma som helst :)

Somnade klockan 21.00 i vår säng imellan oss, och det gjorde han fram till 8 imorse.. Så natten var underbar!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0