Då vart det våran tur!


Igår kväll blev vi alla i familjen sjuka.. Ibrahim är sjukt snorig och hostar lite då och då + det onda i munnen! Fan jag önskar att jag kunde ta hans smärta också.. Jag har hur ont som helst i näsa och hals, jag hoppas jag inte blir för sjuk för då kommer jag inte kunna ta hand om Ibrahim och stackars Ali har ont i huvudet och halsen han med.. Men stark som han var så gick han upp till jobbet ändå..

Och belive me, det var ingen sömn alls för någon utav oss, Ibrahim bara grät och grät.. Och Ali var så snäll som hjälpte mej även fast han steg upp 5 på morgonen, tror vi fick 4 fulla heltimmar inatt med sömn..

Håll er friska och be för oss :)









Kommentarer
ida

Krya på er! =)



2009-09-18 @ 11:21:03
URL: http://idizen.blogg.se/
KUSSEN!

Krya på er ♥

Hoppas ni får mer än 4 timmars sömn i natt iallafall =)

KRAM

2009-09-18 @ 14:52:50
URL: http://madzans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0