2009-TESTET!


För ett år sedan:

Hur gammal var du? 20.
Vilken klass gick du i? - Jobbade.
Vad hade du för hårfärg? - Bruntsvart.
Hur lång var du? - 1,70
Vem var du kär i? - Min Ali.
Hade du någon pojk/flickvän? - Ja.
Vad brukade du göra på fritiden? - Längta efter min bebis och vara med min Ali.
Vilka umgicks du med? - Ali all the time.
Hur såg du ut? - Gravid och go.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Såklart.
Har du förändrats? - Oh ja.

Nu:

Hur gammal är du? - 21.
Vilken klass går du i? - Mammaledig.
Vad har du för hårfärg? - Bruntblont.
Hur lång är du? - 1,70.
Har du någon pojk/flickvän? - Ja min Ali.
Vad brukar du göra på fritiden? - Mysas med min son Ibrahim och min man Ali.
Vilka umgås du med? - Min son och min man och min familj.
Hur ser du ut? - Vill inte prata om det..

Har du..

Kysst någon? - Ja?
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja.
Slagit ner någon? - Mm.
Ljugit för en bra vän? - Ja, flera ggr.
Svikit någon? - Säkert..
Fuskat på prov/läxförhör? - Det har väl alla, eller?
Blivit kallad Bögjävel? - Eh nej..
Kallat någon Bögjävel? - Nej..
Druckit alkohol? - Ja, men inte på 2 år nu..

Vem:

Skrev du senast till på msn? - Johanna..
Kramade du senast? - Ali..
Strulade du med senast? - Ali..
Sov du hos senast? - Hos mina föräldrar med Ali..
Kan du lita på till 100%? - Min man..
Är den finaste personen som finns? - Min son, Min man och min Pappa.
Vill du vara med just nu? Min man såklart, han bara jobbar och jobbar :/
Ringde dig senast? - Mamma..
Fick du sms senast från? - Johanna..
Skickade du ett sms till senast? -
Ali..

Vad:

Drack du senast? - Mjölk :)
Köpte du senast? - Tossor till Ibrahim..
Gjorde du igår? - Tog hand om min kära son som var hur gnällig som helst..
Ska du göra imorgon? - Åka till Sigtuna i Märsta och mysas med min familj..
Vill du göra just nu? - SOVA!
Åt du senast? - Banan..
Är närmast dig som är rosa? - Ingenting?

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Gud ja..
Du har sårat nån så de börjat gråta - Jo..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Absolut..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader -Ja :)
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja :)
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Om 2 månader :)

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Tror jag säkert..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Oh ja..
Jag har smygit ut utan lov - Nej, jag berättade alltid när jag skulle någonstanns..
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja, men pappa viste att jag ljög så sanningen kom fram alltid..
Jag har en hemlighet som ingen vet - Min man vet ALLT!
Jag har fuskat i ett spel - Haha, jaa!
Jag har struntat i ett prov - Nej!

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Ja, inge bra..
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Ne!
Jag kan inte svälja piller -  Kunde förut, men nu börjar det blir svårt..
Jag har tagit mediciner mot depression - Ja..
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej..
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Sova är bäst!
Jag har vaknat gråtande - Ja..
Jag har somnat gråtande - Ja.. tusen ggr!

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Har aldrig varit på en..
Jag har sett någon dö - Ja, för några år sedan..
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja..
Någon nära till mig har begått självmord - Ja min barndoms kamrat..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0