Lång dag IDAG!


Yttligare en kämpig natt.. GAH!

Jag behöver sömn, jag vill sova och vakna efter 100 timmar.. Någon som känner likadant? Vår Bovärd var här imorse och kollade vår ström eftersom vi inte har någon till diskmaskinen, men det löser sej.. Imorgon kommer min älskade pappa och han ska fixa det, han kan fan allt :)

Nu dom här 3 dagar som varit har Ibrahim fått en massa röda prickar runt sitt ollon som sedan spred sej runt och blev en stor röd fläck.. Det visade sej vara en infektion, så nu har vi köpt mediciner till lillfisen så inom en vecka ska det lägga sej annars ska vi höra av oss till vårdkliniken igen.. Vilket jag inte hoppas!

Pratade med min läkare idag också, från att ha ett värde på 480 sen den 29 juni till att ha ett värde på 20 den här månaden är galet BRA, det är inte många som får se bra resultat så snabbt som har struma så jag är överlycklig. Har höjt min dos nu yttligare också så allt kommer nog försvinna inom kort, får nog tyvär fortsätta äta mina tabletter, men vafan det är sjuktbra ju och jag är överlycklig :)

Nyss låg min älskade Ibrahim i mitte av vardagsrumsgolvet och cirka 1 minut senare är han i köket och kikar runt och gnäller, haha. Vad ska han dit och göra då?

Bilderna är framkallade på datorn men jag ORKAR verkligen inte ladda upp dom nu.. Lite senare!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0