Jag lamnar dej aldrig!


En timme efter att varan son foddes, den lyckligaste dagen i vara liv! Glom aldrig att du ar den anda for mej alskling, det ar du som gor mej stark! Det var du som gjorde mej hel den dagen da du kom in i mitt liv. Det vet sjalv om att jag alskar dej och att jag aldrig kommer att lamna dej.

Du ar den finaste jag vet, du ar den dyraste i varlden! Du ar min man och jag vet att du gor sa gott du kan, fast du inte tycker att du racker till, men du far tycka vad du vill, jag alskar dej!


    

13 Mars 2009 22.08
forandrades vara liv totalt!







Kommentarer
Ida

vaa? Fick ni göra det själva? Vilken lat jävel! Vi har en rätt bra bovärd, han kommer typ så fort han bara kan!

De där tycker man ju att dom ska göra, så att det blir rätt.



hihi, inte långt kvar tills Ibrahim fyller 1 år ju!

Första kalaset, guuuud så mygigt!



Antonio går uppe i Finnsta, Finnstaberg.

var så lång kö till märmare dagis. Vi fick chansen att byta till Norrgrinden (men har hört att dom ej är bra) Så ville inte. Plus att dom flyttade in nu i nybyggda lokaler, plus att dom har en kock som lagar all mat och bakar allt bröd! Viktigt med bra mat tycker jag! Inte den där jävla "skolmaten" dom får utskjutsat, hehe =)

Men det är ju bara mindre än 1 år kvar på dagis, sen blir det väl Råbyskolan! =)

Vilket dagis vill ni att Ibrahim ska börja på?

Eller ni kanske inte har tänkt så långt ännu? =)



kram



2009-10-13 @ 13:30:12
URL: http://idizen.blogg.se/
Ida

hihi ser så mysigt ut, ni verkar vara en sån lycklig familj! Älskar att se sånt.. =)

2009-10-13 @ 13:31:09
URL: http://idizen.blogg.se/
juicy

IDA! Heeej. Nu har jag följt din blogg ett tag utan att skriva. Glömmer bort.



Men hoppas du har det underbart och grattis till din fina son! :)



Puss /Josefine

2009-10-16 @ 21:08:27
URL: http://josefinet.blogg.se/
Anonym

hej syster! fina bilder du lagt ut! saknar er sååååå häääär mkt =)

vet du? den 24e tänkte vi ha lite fika här och ni måste komma! jag tänkte att om ni tar med er eran stora madrass som jag sov i förut så kan ni sova över så kan vi ha en helg tsm med massa gos o mys! älskar er mest! pussa min!

2009-10-17 @ 20:56:22
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Hej.

Vill du ha en ny bloggdesign för endast 50 kronor?

Är du intresserad skickar du ett mail till mig med dina önskemål och bilder som du vill ha med :)



P.S det här är inget förolämpning, du har en fin design själv men man behöver alltid fräsha upp bloggen lite för att få nya besökare, eller hur? :)



Ha en skön dag.

2009-10-18 @ 16:17:39
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0