Shu Bre Snorunge..


En ramsa som Rojin och Zoubeida ständigt går runt och sjunger:

Shu Breh snorunge, välkommen till Sverige du tror du är snygg men du liknar Mister Been! MOHAHAHAH!

Vilket sen fasnar i min hjärna :P <3 Always! Älskar min flickor..



Sjukt segt tiden har gått. Tvättat hela dagen och vikt tvätt. Hade lägenhets visning åt en äldre dam som är intresserad utav och göra ett lägenhets byte, så vi hoppas hon gillar våran älskade lägenhet som vi igentligen inte vill göra oss av med, men den är för liten för oss 3..

Just nu är Pappa Ali iväg och hyr film så vi får se vilken han kommer hem med, säkert en action :) Till filmen ska vi gotta oss med en massa frukt och nötter.. Namnam!

Misslyckad mat blev det ikväll, haha. Maten kan inte bli alltid som man tänkt sej. Bättre lycka nästa gång.

Hoppas min prins somnar tidigt ikväll, han är gnällig men jag hoppas han kan koppla av. Idag har han ätit supermycket, manshallah! Länge sen sen sist faktiskt eftersom tänderna krånglat!

Någon mer som följer Mammas pojkar och Glee på Torsdagar på kanal4? I love it! Sitter bänkad från klockan 20.00 till 22.00 som en nörd, haha :)

Nu ska jag mysa vidare med min prins, take care!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0