Kylan börjar komma nu :(


Varit vaken sen 7 imorse ungefär, förstår inte vad ungen ska upp och göra då? Hah. Började iallafall plocka och dona och jag fick jättemycket hjälp, snarare mer städning! Vek om HELA garderoben med alla mina, alis och ibrahims kläder suck! Men snyggt blev det iallafall.. Och varje gång jag rensar vilket är typ 1 gång i månaden så hittar jag alltid någonting jag kan ge till mina flickor.. Snygga tröjor tex :)

Fick en ny header igår, thanks! Lovit.

Idag då? Vad händer.. Måste iallafall iväg och handla, får inte vara så lat förfan! Imorgon ska jag till sjukgymnasten och går förbi komvux och kolla hur allting går med utbildningen :) Yeah! Håller 1000 tummar på att jag kommer med, jag måste..








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0