Julen närmar sej :)


Jag vill ALDRIG mer ha denna natt som var.. Ingen sömn alls, och min stackars prins mådde inge bra! Jag blev svag när jag inte kunde hjälpa han, lugnet la sej när han slutade gråta och skrika.. Det skär i hjärtat när han inte mår bra.. Ingen hunger idag heller, men nöjd är han iallafall!

Just nu sitter min lilla prins och bajsar på golvet och leker med en vattenflaska man hör hur det sprakar där nere, och trött som f*n är han också, men vägrar sova..

Idag har vi inte gjort någonting, mensvärk fortfarande och lata som aldrig förr.. Gick vid 11 tiden till Willys och handlade food hem.. Så nu är kylen full igen =)

Fick ett samtal av min bror idag, lycklig. Älskar honom! <3 Saknar han och Sixten oerhört!

Tvätt och torktumlaren är igång som vanligt, men när tvätten är torkad så orkar man inte vika den, det tar en evighet och göra det, vem pallar? Och självklart ska man ju få "hjälp" av Ibrahim också som gör alla kläder så fina.. Haha!

Nu är Ali vid Ica hoppas jag för att handla hem chips till mej, yumi :)

Snart är det Jul, och jag saknar min pappa och mamma. Ska bli kul och fira julen tillsammans med dom, och det blir ju faktiskt Ibrahims första jul ska bli kul och se hur han reagerar på julgran och tomte :) jippie.. Pappa Ali ska vara tomte i år lovade han idag, men vi får se om han hinner ändra sej 1000 ggr..











Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0