Yttligare en chans..


Nu får vi se om jag behåller denna blogg eller ej.. Alla tjatar så på en att skaffa en blogg för att dom ska kunna följa min vardag eftersom man inte hinner umgås med dom nära och kära som förut..

Livet har ju ändrats totalt om man jämför med för 2 år sen ungefär.. Då levde man utelivet och hängde ute 24/7 idag lever jag ihop med min älskade man och våran son.. Utan dom här grabbarna vore jag INGENTING! Tackar gud för varje dag som går att jag träffade min gubbe och att han har givit mej det underbaraste på denna jord.. Vår son Ibrahim!

Här kommer jag skriva om hur mina dagar är, om min son och våran framtid.. Hoppas jag fullföljer detta för det är ju på ett sätt viktigt att skriva ner och rensa tankarna, fast jag har ju min älskade ali som jämt lyssnar och hjälper mej om det är något jag tänker på..

Ja, nyinflyttad sen ungefär 2 veckor sen.. Börjar få iordning allt nu.. Nya tapeter ska vi också få + lister.. Så det kommer bli super fräscht asså.. Uteplatsen ska vi själva måla om och fräscha upp, det är det ingen som fixar till oss, hah.. Det ända jobbiga är dock att vi måste flytta runt på möblerna som tokar eftersom dom skulle envisa sej om och tapesera efter vi flyttat in, så det är inte precis någon hitt om man säger så..

Jo men så ligger det till, idag ska vi bara gilla läget och snygga till lite extra.. Har köpt en byrå som krånglar hela tiden, lådjävlarna ska envisas med att åka ut hela tiden.. Inte bra, har lust och kasta ut skiten.. Måste bara tillägga att vi köpt tvätt och torktumlare i Lördags för 11 000 =)

Slutpratat för stunden, måste vidare nu. See ya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0