Mycke funderingar..


Skämde bort oss med en lång sovmorgon. Underbart! Det blev en sen frukost men gott va det. Städade huset idag ska alltid lyckas göra det när det är som varmast ute. Ali har varit ute på uteplatsen exakt hela dagen idag för han har fixat så Star inte kan rymma, han har blivit en riktig äventyrare den dära!

Kycklig med ris blev det till middag, yummi! Jag är verkligen bäst på att laga mat.. Men vissa dagar då man är stressad och lägger för mycket tempo på sej själv brukar det aldrig fungera.. Men veckan som varit har maten varit OTROLIGT god, jag hoppas det fortsätter så.. =)

Jag har tänkt
...

Egentligen är det verkligen intressant och läsa hur ens dagar har sett ut? Vinner man inte på att skriva om något mer intressant, saker man har testat på, utmaningar, tester eller så? Jag skulle vilja göra min blogg så mycket intressant.. Men jag vet att jag inte har tid, har fullt upp med min familj.. Ser att jag får fler och fler besökare för varje dag vilket är kul, men jag vill ha fler och gärna kommentarer också.. Var inte blyga! Skulle vara kul och se vilka ni är och gärna besöka er blogg och kommenterar era inlägg..

Bloggandet har funnit länge, om vi tex tar sex and the city där har vi en riktig bloggare.. Då undrar jag, varför har jag inte fasnat för det här tidigare? Jag har skaffat blogg minst 3 ggr innan men har aldrig fasnat för det.. Om jag ser bak på tiden så tycker jag att jag hade mer tid för det då, skulle kunna ha haft värsta bloggen om min graviditet lagt upp bilder på min växande mage os.v Men får väl ta och göra det när nästa är på väg! När nu det blir..? =)

Man måste nog också ha en livlig fantasi för att få många besökare som blir ens stambesökare..Tror det är viktigt med många bilder också.. Har länge funderat på och sätta en dagens fråga men för det första så kommer jag inte på någon bra eller så är det bara jag som är för feg och är rädd att ingen ska svara.. Skulle vara väldigt skämmigt..?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0