Söndag!


Sitter just nu och kollar på Stylista.. Jag gillar den grovt! Hejar faktiskt på Kate, alla klagar på henne men tror dom ser henne som ett hot? Hon hamnar aldrig bland dom sista, då måste det ju betyda att hon har "det".. Hon har ett väldigt annorlunda sätt att klä och tänka, men i love it!

Imorgon är det 1 juni, då är det bara 18 dagar kvar sen blir jag 21år.. Undrar hur jag firar det? Om jag nu gör det.. Har ju inte min älskling brevid mej så det kommer kännas konstigt..

Berättade aldrig hur det gick med lampan vi beställde, den är hur fin som helst.. Om man blir inte missnöjd det kan jag lova.. Vi ska även beställa en annan lampa fast den är dubbelt så stor..

← Så ser våran ut!  Och denna ska vi köpa.. →


Snart är dagen slut, undrar om det finns något bra och kolla på ikväll? Hoppas på en bra söndagsfilm, länge sen man såg något riktigt bra!! Hade tänk att lägga ut mitt bloggvärde för varje vecka, mest för min skull för att se vad den är värd =)

                                                                                     

Så ser det ut nu, spännande att få se nästa vecka hur mycket det har höjts!
Nee måste se slutet nu på Stylista, undrar vem som åker ut?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0