Gott och blandat..


Jag vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att skriva den här senaste veckan men allt har varit fullt upp.. Men jag lovar att bli bättre.. Vädret kommer och går, själv önskar jag att solen håller i hela tiden, idag har det varit bra väder fast det har blåst vi var ute ett tag kändes som man skulle blåsa iväg.. Var och handlade hela familjen lilla Star satt på Ibrahims vagn med han i och folk kom fram hela tiden oh tyckte dom var hur söta som helst dock kom det en surig gubbe och smittade av lite glädje genom att säga att vi skulle bli polisanmålda eftersom vi hade hunden med in, ali log bara och sa ok ok..

Idag satte vi vår första dregel haklapp på Ibrahim.. Jag blir sjukt glad för det är ett tecken på att min lilla börjar bli stor, lycka!! :) Och idag har Star varit hos oss i exakt en vecka och han blir bättre och busigare.. Ali har lärt han att bita fråga mej inte varför..?

Nu kommer bilderna jag lovade föresten..



« Här är Star tillsammans med sin tjejkompis Flingan.. Dom har det riktigt mysigt ihop!

 

« Kändes kul att fota hur ens måltider ser ut också.. hah?



« Och här har vi lilla Ibrahim med olika mössor, märker redan nu att han INTE
tycker om att ha det, precis som mor sin när hon var ett litet barn, haha..

Kan inte lova att jag bloggar imorgon men jag ska försöka.. Men kan iallafall lova att det inte blir lika många dagars uppehåll som denna gång.. Take care bye bye then / Neroze ♥

Kommentarer
Anonym

Nej,han såg verkligen inte ut att tycka om mössorna ;)

Gud,så stor han blivit! ♥

Såg inte så mkt av altanen men det såg grymt mysigt ut!

PUSSSSSSS

2009-05-27 @ 22:12:23
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
sabori

sötnooos superman !!! Fan va gullig han är asså

2009-10-18 @ 14:01:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0