Hinner inte med..


Ingen bra sömn från 5 imorse, hade både hund och barn i sängen.. Båda två gnällde! Direkt när man stiger upp somnar båda två, ibland blir man allt tokig! Käkade frukost och plockade undan lite, tog en lååååååååååång dusch och njöt. Gick iväg till Woody och kollade priser på trä hade tänkt och bygga egna blomlådor, men det är nog jobbigare än vad vi hade förväntat oss. Blir nog vanliga ändå..

Det var äckligt varmt idag, tog en sväng förbi Willys och handlade hem ananas och melon.. MUMS! Vet vad som serveras senare ikväll.. Vårat packet från Ellos har kommit idag har beställt en klänning därifrån och en fräsh gammeldags lampa som är i antik, får se om det är som man hoppats?

Just nu är det tyst och lugnt i lägenheten, far och son är på väg till Ica och här sitter jag mitt ego och bloggar.. Lilla Star ligger nedanför mej och halvsover..  Hade tänkt och gå ut och leka med han, solen skiner ju så härligt.. Fick idag hem ett reklamblad om dvd och cd hade tänkt och ge det en chans, ska in på deras hemsida och kika in den lite bättre www.enjoy.se det kan faktiskt finnas bra grejer där för inte så stor peng..

Jag hade ingen anning om att det var Fredag idag, trodde det typ var Tisdag eller Onsdag blev sjukt förvånad när Ali sa det är Fredag idag, vad gör vi? Jag har nada tidsbegräpp och dagarna bara rinner iväg jag hinner knappt med.. På ett sätt är det bra, ju snabbare tiden går desto äldre blir Ibrahim, det är så kul att se han växa!

Nee nu ska jag lyfta mitt feta arsle och gå ut med rastlösa Star som springer varv efter varv här i vardagsrummet!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0