Stolt moster!


Jag minns dagen som igår.. Mamma ringde och berättade att du hade åkt in för dina värkar hade satts igång.. Jag blev nervös och jag kunde inte släppa dej ur mina tankar.. Tiden gick och jag fick inga samtal om att du hade fött.. Tidigt på morgonen till den 15 Juni 2008 fick jag ett sms, JAG HADE BLIVIT MOSTER!

Om knappt 19 dagar blir du 1 år.. Jag ser dej inte ofta men när jag väl gör det släpper jag dej inte ur min famn.. Dej kommer jag förevigt hålla kär, jag älskar dej MIN systerson!


Här står jag stolt tillsammans med lille Liam i min famn!




Kommentarer
Anonym

ååå vad fina bilder =)

har han varit så liten ens?=)

minns som det var igår!!

liam älskar sin moster oxå♥

vi älskar er!

2009-05-28 @ 19:12:20
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0