Sjukt skööönt!


Fick sovmorgon imorse.. Låg dom sista timmarna i sängen tillsammans med Ibrahim och Star..  Och Ali låg på sin egna sida och sov.. Magen börjar kurra nu, dags för en nyttig frukost.. Har bestämt mej för att stenbanta, måste bli av med fet som jag bildade under min graviditet.. + måste bli fin innan bröllopet har ju faktiskt beställt en klänning.. Ska bli kul och se om jag får på mig den överhuvudtaget..

Ali mitt hjärta kanske lämnar mej i 2 veckor han ska åka till Syrien till sitt hemland.. Saknaden kommer bli stoooooooooor! Men jag kommer ringa varje kvart :) han ska köpa till mej telekort, hihi..

Nee nu ropar magen efter mat skriver några fler rader senare, bye bye / Neroze!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0