Långt från bloggandet!


Snacka om långt uppehåll med bloggandet.. Har saknat skrivandet lite om jag ska vara ärlig, det har varit som en lättnad att få skriva ner lite.. Under dagarna då jag inte har skrivit har det varit uppfostring gällande våran lilla Star.. Han är sjukt underbar, om jag skulle förlora honom skulle jag gråta tills tårarna tog slut.. Man märker hur snabbt han blev en familjemedlem och hur mycket han verkligen betyder.. Igår natt hade han kissat ner hela våran säng, ingen vacker blick jag gav honom, fick sova resten av morgonen i soffan tillsammans med Ibrahim eftersom Alis sida var helt fräsch.. Star ligger alltid på min sida och sover och slickar mej på örat, han älskar att sova vid mitt huvud..

Våran uteplats är ÄNTLIGEN klar.. Jippie! Firade det med en middag där ute, hur skönt som helst.. Blir nog så varje kväll nu.. Har faktiskt varit duktig och tagit bilder på oss under dom här dagarna, så jag hade tänkt och lägga upp dom.. Fan vad stor Ibrahim har blivit nu, han har börjat dregla och han "pratar" och skrattar hela tiden.. Tiden bara rinner iväg, hjälp mammas pojke börjar bli stor.. 3 månader den 13 juni!! <3 <3

Det  är mycket som händer i Juni, min kusin Tobias gifter sig den 6/6, Ibrahims kusin (Liam) blir 1år den 15/5 och på samma dag åker familjen S iväg till Syrien och stannar där ända tills September :O Snacka om en stor läääängtan efter dom.. Och den 19/6 blir jag 21år, fyfan börjar bli gammal.. HJÄLP!!! Och så får jag inte glömma min bror som blir 35år den 30/6..

Städning blir det varje dag nu ska jag be och tala om, och dammsugaren tycker Star verkligen inte om.. Haha, ibland skäller han riktigt ordentligt åt dammsugaren, och jag dör av skratt.. Han är så sööööt!! Men jag måste, annars skulle det vara hur äckligt som helst här hemma.. Och det är viktigt för mej att det är rent och snyggt i hemmet och speciellt för lilla Ibrahim det kan inte vara massa smuts överallt..

Bilder blir uppladdade snart, take care bye bye then / Neroze..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0