Lång dag idag..


Dagen börjar segt, frukost runt 1 tiden massa fix och trixs. Har nog aldrig stressat så mycket på länge. Var upprörd över mycket idag men ali lugnade ner mej och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Viktigt att man kan öppna sej med den man lever ihop med, annars kan det spricka.. Jag är så otroligt tacksam att han blev min och att vi fann varandra..

Klockan 6 exakt efter vi hade ätit middag och gjort iordning kom ibrahims mormor och morfar på besök.. Dock var han lite grinig men ibland gav han dom ett leende.. Han fick också med sej en lånpresent utav hans kusin Liam, och den ÄLSKAR han. Den både gungar och spelar en massa mysmusik, LOVE IT!

 

Massa mysmys!

Nu står stackars ali och fortsätter och göra rent trallen. Han envisas om att göra allt på en och samma dag. Själv sitter jag i mörkret och bloggar lite. Lillen ligger och halvsover i sin älskade babysitter, TACK LIAM, ÄLSKADE KUSIN! <3

Imorgon ska vi iväg på middag hos Ibrahims farmor (Jadhe) och bara mysgosas där också, Ibrahims faster Rojin har nog saknat honom enorm mycket, tjejen är inte gammal och hon tar hand om barn så extremt bra.

Osäker om det blir något blogginlägg imorgon, men vi får se.. Annars skriver jag några rader på Söndag, ska titta till min lillfis nu, sovgott och drömsött.. Take care, bye bye then / Neroze..

Kommentarer
syrran och kussen

varsågod min lilla söta kusin!!

så kul att du skaffat blogg nu syrran,här ska läsas! glöm inte kika in min oxå!

älskar er, pussar!

2009-05-18 @ 19:16:31
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0