Kul grej..?


Tillvägagångssätt

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en.
Fråga 1 besvaras alltså med första meningen i första sms:et, fråga 2 med första meningen i andra sms:et o.s.v.

Här kommer mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Okej hjärtat!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Vi är hemma om 5 minuter bara..
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Okej..
4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? Hämtar den när jag är på väg hem..
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Ditt paket från ELLOS AB finns nu hos ICA..
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Jag dör för dej också hjärtat!
7. Vad vill du höra mest av allt? Jag älskar dej hjärtat!
 8. Vad kommer bli dina sista ord i livet? Älskar er, puss från pappa..
9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? Godmorgon, vaken? =)
10. Med vilken replik vill du bli uppraggad? Ringde hem till dej typ 5 ggr..



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0